Tuesday, June 10, 2008

kuat ke itali???

semalam aku menyaksikan perlawanan bola sepak EURO 2008 yang konon nyer perlawanan maut. itali lawan belanda.

x ramai sangat org kat kedai mamak semalam. yelah, game start kol 245 pagi. org yang komitmen mcm aku jer yang p tgk. dah lame dah x tengok itali main walopom aku x minat sangat dengan pasukan bekas juara dunia ni. aku lebih ke arah spain sebenarnye. yelah, dah lahir kat sane. tp kalu dah minat tgk bola tu, xkire la game ape pon. kuala lumpur lawan tentera pon aku tengok. tp sekejap je dah panas bontot.

game setat. mmg itali main ade class. yelah, seme player die dr kelab2 yang berjenama. gol keeper pon paling mahal kat dunia. belanda main rilex je. tenang tp muke kene sombong. aku yang ngantok gile ni dah segar bugar balik. pong pang pong pang. "goooooolllll" nisteroy score. aku senyum sinis. msg masuk 10 keping. penyokong kuat itali terdiam. "xpe, awal lagi."

pap pap pap.."ggoooollllll" sneidjer pulak score. 1st half tamat. aku senyum mcm nk jadi org kaya baru.

short story la senang. belanda menang 3-0.

aku balik umah nk sambung tdo. "x la class sgt pon itali" sambil menuju ke jamban.

lalalalalalalalalala. aku menyanyi riang.

4 comments:

H.I.K.M.A.H said...

tumpang lalu.. i love Ballack.. hehe

mr.right said...

mcm gay je..haha!

H.I.K.M.A.H said...

tolong sket...

mr.right said...

mcm betol jer..haha!