Sunday, August 17, 2008

aku graduat yang kompetan

tanggal 17 ogos/nifsu syaaban termaktub lah didalam sebuah sejarah yang gemilang aku sebagai "graduat kompetan". tahniah aku!

mak-bapak graduat bersusun padu mara ke dalam dewan. dengan satu tujuan murni. tanpa segan. keletihan. kehabisan banyak wang. yelah, siapa suruh tidur di hotel yang teramat mahal. hasil ihsan kapitalis amerika!!

namun, sedikit kekesalan. teks ucapan pro-canselor merupakan teks pro-kerajaan. aku berang. bingkas. medan yang mulia menjadi taruhan politik. wahai orang yg berpelajaran tinggi. jangan kamu jadi kan anak-anak didik kamu sekular seperti kamu. haram.

fuhh! aku graduat yang kompetan.

3 comments:

PAS mundur said...

Ko mundur bukan sebab UMNO tapi sebab ko penganut ugama PAS totok.

Tapi orang Terengganu pandai bukan macam ko.

Dia orang pilih UMNO. Sekali rasa kebodohan PAS dah lepas tu tak tahan dengan Hadi.

mr.right said...
This comment has been removed by the author.
mr.right said...

aik..ade jugak org yang berUMNO dlm blog ni..terase ke?? haha!! aku x suke berkawan dengan org yang xpandai (bodoh la maksud aku)sbb xsetaraf dgn aku..aku graduat yg kompetan..mintak maaf la yer..