Sunday, March 23, 2008

kerete salon

aku ni mmg peminat setia kete2 sport ni terutama yg dtg dr luar negeri mcm ferrari, lambogini, BMW, merc dan etcetera. dipendekkan cerite, pesta konvo UTM kali ni mengadakan event yg kononnyer dinamekan autoshow.

pagi2 lagi aku bingkas bangun awal2 kerna nk p event ni sbb event2 lain mcm battle of the band ni aku dah pon boycott dah.

sesampai aku kat tapak konvo lebih kurang jam 12 tgh hari (cuace mendung, sesuai sgt la nk tgk autoshow lelame bleh ambik gambo byk2). camera dah standby dah. charge semalam kasi full batery. aku intai-intai la kat mane diorg letak kete-kete letup ni. mmg sah jangkaan aku tempat yg diorg ade kan event ni. jauh pandangan aku. tersentak sambil mengeluarkan sedikit kate-kate kesat

'cess! taik betol! b igt ade jugak kete2 sporty at least evo buruk, tayar bocor pon xpe!' kate aku kepade awek aku disebelah.

'tu la, autoshow ape camni. kenari tampal sticker banyak2 kat body je ade' balas awek aku dengan nada kiciwa.

br nk pose hangat2 kat kete sport. dah x kesampaian. sambil aku buat pusingan U, terus beredar dr tapak pesta. pergi makan ais kacang lagi baik.

aku sedikit geram. diorg ni mmg xreti pakai perkataan kah? kalo sebot autoshow tu mmg la kene bwk model2 kerete yg rare kat atas jalan raye kite ni. ni bwk kete yg bersepah2. kalo diorg nak tunjuk kete yg stakat mcm kenari, perdane, wira, satria yg byk sticker kat body boleh la gune perkataan auto salon atau bile dimelayukan jd kereta salon. baru la xramai sgt yg tertipu. belajar tinggi2 pon xreti mende2 camni. org lain nk buat kite pon nk buat tp satu apa pon xreti. bengang.

label- autoshow konon.

4 comments:

annah said...

haha!
UTM katekan..iskkk!hampehh punye autoshoww:P:P

mr.right said...

no comment la

Mrs. Syakir said...

baru memblog upenyee..

mr.right said...

yup yup! baru nk stat belajo2 tulis mende alah ni..huhu!