Friday, March 21, 2008

payah tido

aku pon xpaham ape nk jadi dengan diri aku ni. mlm2 mesti susah jer aku nk tutup mate nk tdo. tp kalo pagi tu keje aku membute je la. tu yg aku heran. nk beli pil tido kang org cop nk bunuh diri. so keje aku mlm2 ni lah. blogging, bace blog orang xtentu pasal, cr artikel mengarut2, layan frenster, bc pasal politik tu mmg konfem la. kalo ade bola mmg aku xingin je duk kat umah. lepak kedai mamak layan arsenel lg baik.

masalah ni mmg menular di kalangan budak2 aku kat utm ni. malam je hidup seme. tp siang haram xnampak bayang. kelas tu confem la suh geng skema alam yg sain. marah je diorg kat kami. dah la belajo xpandai. kelas pon xnak pg. tp test markah same je. cane ni??

oleh itu, aku nk tanamkan azam sempene maulidur rasul ni aku nk tdo malam. aku dah xnak tdo siang dah. mmg xproduktif la kate2 dr mak bapak aku. aku pon rase mende yg same. bile ntah nk berubah. aku dah cuak. sebab mase tu sebenarnyer nyawa kite. tanpa mase siapalah kite (ayat pujangga la plak). kayla, aku nk cube tido. jangan lupe date kite esok. harap menjadi la wahai pak malau.

label-bosan.

4 comments:

annah said...

huhu!
payah tido mlm,siang mmbuta.every student mmg camtu aaa.tp kalo terlampau tuuu,mcm kat rumah, mmg xproduktif ah.btol2 kate mok and ayoh!huhu:P

mr.right said...

haha..tp nk wat cane lg?? siang kene tido sbb kene simpan energy utk mlm. nnt nk mintak keje shif mlm la cani..huhu!! keje pak gud mcm ok jer..bleh lepak2 surf intenet.haha!

annah said...

kih3!
pak guard?mmg padan ahhh.kt libya yg interview ari tuh ke?muekeke!:P:P

mr.right said...

wei tolong skit..ni bakal engineer yg bertaraf dunia tahu dop..satu je fakulti kat malaysia ni yg bertaraf dunia..fakulti mekenikel UTM..hoho..UM ape de?? haha