Sunday, March 30, 2008

sumpah aku xkan sokong pasukan belanda lagi

seperti sekala, aku bace paper online sbb mudah dan free of charge. lagi satu boleh kurangkan pencemaran alam sekitar dan menjaga kehidupan semula jadi kurniaan ilahi ni.

sedang kusyuk aku bace harakahdaily aku terperasan satu berita menarik. 'PAS bantah keras filem anti Islam Belanda-Presiden'. tapi yg aku heran kenape paper2 rakyat yg lain mcm utusan, berita harian xkecam pasal mende ni?? apa nak jadi? berite pasal Belanda pon boleh masuk harakahdaily ni. aku igt editor harakah ni duk sibuk nak taip pasal scene politik negare jer. rupenyer, isu international pon diorg hentam jugak.

abis aku bace artikel barula aku faham ape yg sebenarnye terjadi. Geert Wilders seorang penerbit filem dr belanda telah menerbitkan sebuah filem bertajuk 'fitna'. aku pon xpaham maksud die ape. tp ape yg aku paham, filem ni byk mengambarkan keburukan Islam dan menghina al-Quran serta Nabi Muhammad S.A.W.

aku harap semua NGO atau pihak-pihak yg terbabit berusaha sekerasnyer menentang penerbitan filem ini.

'sumpah aku xsokong Belanda dlm EURO nanti' hati kecilku berbisik.

label-Islam

3 comments:

annah said...

brader,cite ni masuk wayang mesia ke?

mr.right said...

x masuk lagi stakat ni..kalu masuk mmg kiter buleh g bakor je wayang2 yg ade kat msia..pahtu ajok reramai tgk dvd pirates..huhu!

Firdaus Abd Rahman said...

Akhirnya seorang warga saudi membuat filem yang membalas FITNA

maklumat lanjut :

http://abgfir.blogspot.com/2008/04/bible-version-of-fitna-video-schism.html