Tuesday, April 1, 2008

xtahu mane satu??

dipendekkan crita. tgh mlm tadi aku dapat call dari bapak aku. lame jugak la kami berbual. yelah nk harapkan aku call die mmg jarang2 la. maklum ler org mude. setelah perbualan kami hampir selesai beliau memberi kate2 akhir

beliau : 'ayah dapat projek berjuta ni, igt nk beli satu kerete sport nk suh mi pakai..ok x?'
aku terpinga : 'hah? kerete sport?' dengan nada malu-malu.
beliau : 'yelah, bmw ke audi model baru ke merc ke..xmboh ke?'
aku dah terbeliak anak mate : 'mesti la nk'

.................(senyap untuk 30saat) beliau : 'haha, april fool!! sape nk bagi senang2?? keje la sendiri!'

dengan selambe aku ckp 'kayla, assalamualaikum'


5 comments:

HANIM RAZAK said...

tipu2!!
mimpi ke?? bia betul ayh nk bg kete sport..satu penipuan!!
haha!

annah said...

haha!
dr awl dialog itu nampak sgt dah penipuan yng sunggoh ketara!

mr.right said...

haha!! seme style jeles!!

H.I.K.M.A.H said...

huh,mamat paling brgaya tapi pemalu
hahaha

mr.right said...

opss..senyap2 sudah la kak mah..huhu!