Thursday, April 10, 2008

aku dah cakap korang xnak percaya! ni baru mi, lepas ni maggi pulak pastu ape lagi?

penulis - 'macha mi goreng mamak satu, kasi limau lebih sikit'

machai- 'okehh, siap bos!'

penulis - 'lambat la pulak mee aku nk sampai, lapo gile ni'

kawan - 'lex lex la boh. awal lagi. bola pon baru setat'

penulis - 'yelah. aku sabor'

sambil mkn mee aku aku tatap tv. man u vs roma. man u menang 1-0. man u mmg power. aku xsangsi la walopon aku bkn peminat setia man u.

penulis - 'teh tarik, mee mamak taruk telor mate. berape?'

boss machai - '6 inggit'

mcm lain je. aku rase lain. aku rase xsedap ati. blk je umah terus bukak laptop. click kat paper online.

penulis - 'cess! patot la mahal semacam je aku rase td. harge mi naik 70sen. cibai betol'


aku dah ckp. mesti naik harge barang punyer. nanti mesti segala jenis mee naik harge. x mkn mee dah la aku pas ni.


9 comments:

sak~ said...

biase barisan najis punye keje la nih

NeemoNeemo™ said...

Jom bukak kilang tepung..

mr.right said...

haha!! sabar je la..

H.I.K.M.A.H said...

ha a.. jom bukak kilang tepung.. setuju ngan neem of suicide park..REMY, WHERE R U NOW???

mr.right said...

haha! tu la, kalo dpt bukak kilang time ni mmg kaye kite..masyuk je jd boss kilang tepung..kite bg name tepung cap rakyat..haha!

remy berade kat outer space la kakmah..kenape??

annah said...

cett! outer space pekebende nye lerr.nk keje sok luse ngarut sokmo!haha!

nnti tggu minyak plak naek.aihh!bankrup ah gini!

NeemoNeemo™ said...

Eh, tu Kak Mah cousin awak tu ke?
macam kenal..

mr.right said...

yup!

NeemoNeemo™ said...

Kim salam. walopun tak brape nak ingat muka dia dan mesti dia tak ingat neem.