Friday, April 11, 2008

senang-senang je tukar nama tetiba

wilayah pembangunan iskandar(WPI) bertukar jadi iskandar MALAYSIA (IM). mcm tu je senang2 tukar name. kenape? aku rase WPI ni lagi la ngam name die. nk tukar jadi IM pulak. dah la name x sedap langsung. nanti kalo IM ni x glemer mesti tukar lagi. konfem. ntah la name ape pulak. tukar name tp xtukar isi buat ape mende?

aku ni bukan sekejap duk kat JB ni. dah 6 tahun da bai. tp aku tgk IM (name baru) ni tempat lepak mamat endon je ramai. lagi satu tempat aku lepak karoke asah suare nyanyi lagu awie. pastu bagi pulak 200juta camtu je utk bangun IM kononnyer la. aku yang tgh kering ni ulur ulur la sikit. kasi minum kopi.

aku nak bg name baru la ganti IM. tempat lepak tenaga buruh kasar no 1 malaysia(TLTBM), aku rase name ni yang paling sesuai untuk ganti WPI. aku harap aku menang hadiah sejuta utk name ni mcm kuiz TM.

jom lepak-lepak sambil hidu bau kat selat busuk tebrau TLTBM.

zass! 'pong pong pong' bunyi kete sport aku pergi ke TLTBM

2 comments:

sak~ said...

oh ye..aku ingat WPI wilayah pembangunan indonesia

mr.right said...

haha..betol gak tu.,x tpikir lak aku.