Saturday, April 5, 2008

gone baby gone. main jauh jauh.

semalam around 3a.m bertempat di pusat kesihatan UTM, pertama kali aku dengar dengan telinga aku sendiri seorg ibu meraung melahirkan anak. trajis giler rase. tp tu bkn anak sulung die sbb aku tgk ade 2 budak pompuan ikot same skali dengan bapak die. so jeritan die ni xleh dikire pure lagi la.

"yg ngeri skali bile anak sulung b. aritu akak kwn syg..bla bla bla" ucap miss honey. aku pon xsure (refer kepade mak makcik korang). tp yang ni pon dikire tahap geli perot dah aku dengor. lutut pon dah cair bai.

para makcik2 jururawat ni mmg nampak seronok di wajah mereke mencara kan hal budak ni. ni mesti kes sbb dah lame x pegang baby. ade budak besar yg sakit die dah x endah dah. suh org besar tunggu dulu. dari perbualan aku dengan makcik2 nurse ni, diorg ckp dah lame sgt dah xde org beranak kat pusat kesihatan UTM ni. diorg pon panik tadi mase nk zass zass akak tu. nasib baik igt lagi skill2 yg belajor puluhan taun dulu.

kesimpulan yg aku nk buat cume satu. sayangi lah ibu anda kerna tanpa die xde anda di muka bumi ini. was-chow!


6 comments:

david santos said...

Please!
To avoid such a tragedy happening again, and for the salvation of our children, we are doing a worldwide campaign, displaying the image of NURIN JAZLIN JAZIMIN in blogs all over the world on 25th April 2008. Let's not forget NURIN JAZLIN.

David Santos

mr.right said...

uiks!! mamat ni paham ke bahase melayu..mentang2 aku wat tajok inggeris..ni mesti salah paham..neway, lets kill the murderer of nurin jazlin..kill kill kill!

annah said...

tu baru dengar jeritan, blom rase sendiri.
eh, klinik kesihatan utm lame xde org nk beranak ke?myb u guys bole try kt situ utk 1st child.kih3!
jupe pon kt utm kan.xsalah kot.standard je la low sket.muekekeke!:P

HANIM RAZAK said...

haa,,br tau..so reti2 laa hormat kaum perempuan k..muehehe!!

mr.right said...

haha..1st child kat klinik utm?? sia-sia la bapak die ni kaye..mesti la at least glen eagles..haha!! xmain la pusat pusat kesihatan kerajaan ni.

NeemoNeemo™ said...

hey ya. it's me.

*baru tiba di blog ini